Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av elaina - 3 augusti 2008 23:59

...är en krydda å det är oxå känslan jag haft idag:

DET ÄR JU BARA FYRA DAR TILLS VI GIFTER OSS !


Kommer vi att hinna det som är kvar att göras eller utbryter hysteri på onsdag-torsdag?? Kanske vi rentav glömt nå´t?


Blir det ösregn på fredan eller har det regnat hela veckan så att gårdsplanen på Gården förvandlats till lervälling: Mormor fastnar med rullatorn å SvärFar halkar omkull i sörjan? NEJ, Gudarne förbjude!


Tänk om jag får "spontan-Tourettes" vid ceremonin å liksom Lill Lindfors börjar ropa -Pitt! Pitt! eller nästan ännu värre: får totalt hjärnsläpp å tunghäfta !

Det sistnämnda har jag ju svårt att tänka mig vad gäller mig, men man vet ju aldrig!


Nä, skämt åsido: det som oroar mig mest nu hur i hela fridens dagar vi ska få plats med allehopa? S-j-u-t-t-i-o-f-y-r-a personer! (75 faktiskt med lille Matheo, fast han sitter nog mest i sin barnavagn! )


Vi har i köpt ett 12m tält å får låna två 3meters= 18m tält som det i bästa fall ryms 40 personer i, MEN VAR GÖR VI AV DOM ÖVRIGA 35 MÄNNISKORNA?

Får nog lätt panik å börjar hyperventilera så smått om det inte löser sig före torsdan:

"-Lugn å fin, AnnKatrin" som Coachen brukar säga.


Är det nån vänlig själ som har ett vitt JÄTTEstort universaltält, eller gärna flera att låna/hyra ut så vore vi evigt TACKsamma!!!

Lämna telefonnummer på "kommentarer" så ringer jag upp direkt, men givetvis utan att publicera kommentaren!


Å om nån tänkt sig att röja björksly på torsdag f.m. å vill bli av med det på ett smidigt sätt, så går det oxå bra att maila mig på min hotmailadress som finns på min presentationssida, vi hämtar så gärna inom Stockholms-nejden!


GaAaaah!

#oP




Av elaina - 3 augusti 2008 01:55

  bloggtips från svenska bloggar bloggtips
Bloggar som ofta länkar till Mamma Talar och säger att om mindre än en vecka har vi VIKINGABRÖLLOP ! ! ! ;


Mamma Talar och säger att om mindre än en vecka har vi VIKINGABRÖLLOP ! ! !

Bloggen har ännu inte placerat sig på bloggkartan.se.
Skriver i medel ca 0.8 inlägg om dagen (5.7 i veckan).
» elaina.bloggagratis.se

+   Lägg till den här bloggen i din favoritlistanyligen.se!


 bloggtips
Bloggar som Mamma Talar och säger att om mindre än en vecka har vi VIKINGABRÖLLOP ! ! ! ofta länkar till;


Bloggtips.se bygger på bloggsökmotorn knuff.se. Kontakt: bloggar@gmail.com.
Sammanställandet av information på bloggtips.se omfattas av katalogskyddet (49 § upphovsrättslagen) och databasdirektivet (96/9/EG).

Av elaina - 3 augusti 2008 01:01

Tänk om man kunde komma på vad man vill bli när man blir stor!

eller äre kanske så att jag innerst inne vet men nå´t håller mig tillbaka...

? :o}

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards