Alla inlägg den 27 juni 2008

Av elaina - 27 juni 2008 06:07

Så har jag varit å skjutsat Sonen till JETmacken för vidare transport tillsammans med Fotbollslaget till AarosCupen. Grabbhalvorna har sett fram emot det här länge å nu blire äntligen av: hoppas å tror att dom får skit-kul!


När jag ändå va uppe med Tuppen så passa jag på att tvätta en maskin lakan, Dotra bytte i sin säng igår (intresseklubben antecknar,va? ;0D ) å jag slet ut Sonens nu imorse, han kommer förresten inte hem förrns på måndag. ( Måtte dom 200:- i fickpengar som jag skicka med räcka)


Annars är det fullt upp med att sy vikingakläder: rara E. va till oss igår å va rådgivare med mycket bra synpunkter å mycken kunskap. Gott att ha en ärlig människa som bollplank, det är på så vis man lär sig och kommer underfund med vad man tycker, åtminstone funkar jag så.


Ska till Kära Fru O. idag för att rådgöra om ev. broderier på ett kläde, ev kan det bli en så´n här ranka;

efter gammal vikingatida förlaga faktiskt...


Tycker den är enkel men fin, människorna på vikingatiden gick sannerligen inte omkring i säckväv!


Nä, nu ska jag ta en påtår på théet å sen gå ner på tvättstugan igen.

Ha´dé ...

=0)



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards