Alla inlägg den 5 juni 2008

Av elaina - 5 juni 2008 07:47

Eftersom det är helgdag/nationaldagen imorron så jobbar vi bara halvdag enl. våra avtal. Men tro inte att jag ska ligga å pressa i solen, nädå jag ska till käftis.


Va ju till tandläkarinnan ifjol å hon konstatera ju att jag kommer att bli trångbodd i munhålan eftersom två visdomständer, båd uppe å nere, har för avsikt att tränga fram samtidigt å där finns  inte plats för dom! Fick då tid till käkkirurgen, fast jag hade ömsom inte tid (semester) ömsom inte råd (månad före jul) Men så fick jag löfte om avbetalning så då hamna det ekonomiska i ett annat läge OCH nu har även gaddarna hamnat i annat läge!


Bara för några veckor sen satt jag å skrävla om att jag nog sku ha opererat bort visdomständerna i onödan, för jag har inte känt av dom på länge: så ska man inte säga å utmana ödet!


För den sista halvannan veckan har jag haft känning av "örsprång" å det va ju så det yttra sig förra gången oxå, suck! "Hä bare å bit hop å stå ut" brukar man säga, fast i detta fallet får jag väl istället "gå in för att gapa å få ut dom" håhåjaja.


HOPPSAN

nu ser jag att klockan är långt liden å att det är på tiden att jag far till jobbet:


Hä ä bare å åk...

;0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards