Alla inlägg den 1 juni 2008

Av elaina - 1 juni 2008 20:27

Om 17½ dagar börjar min semester å inget är riktigt planerat!

Vi borde nog ta å rita upp en liten färdrutt åtminstone, eller?

Kärbon har föreslagit en camping som ligger invid Mälaren, våran gamla GrannTant hade varit där i många somrar å lovordade stället. Jag vill ju helst ut till havet, men vi hinner väl dit oxå. Här hitta jag en bra sökkarta iaf, som jag ska visa Kärbon när Han kommer hit härnäst.


Han är med sin Dotter på f.d Night Wish sångerskan Tarjas konsert:

ett j#¤*a  rännande på konserter den här helgen tycker jag, hehe.

Hoppas att dom fick bra platser så dom både ser å hör bra,

ska kolla på Youtube å se om nån lägger ut konsertbilder direkt.


Risken finns att jag förlorar mig själv där ett tag, ska faktiskt ställa ägguret på ringning så att jag kommer i säng i tid (alltså kl.22.00 prick!)


Good Night & Sleep tight!

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards