Alla inlägg den 31 maj 2008

Av elaina - 31 maj 2008 20:14

Lider av total idétorka vad det gäller mat ikväll.

Vi hade tänkt grilla, men Kärbon ringde hemifrån sig å meddela att Han va försenad, så jag fick i uppgift att sno ihop nånting. Dotra har en kompis här som ska sova över så det bör bli nåt som inte är alltför "konstigt".


Sonen, som lira match idag gjorde mål så dom vann med 2-1(!!),

önskar PASTA så det får väl bli nåt åt det hållet.  Hitta en lite rolig avdelning på Tasteline, lite som "Här är Ditt kylskåp" ska kolla in den lite å se vad jag kan få för tips...

:0)

Av elaina - 31 maj 2008 13:38

Aftonbladets utsände reporter va väldans kritisk i sin skärskådning av KISS.

Hans utalande kan läsas här: länk till aftonbladet.se...

Av elaina - 31 maj 2008 01:46

Är just hemkomna från storstan efter att ha beskådat ett bejublat spektakel: KISS gav dom som betalt dyrt för sina biljetter valuta för pengarna. Det va show från första stund, helt OK fastän jag inte kände igen några låtar förrns i andra set. Trots att dom firar 35års jubileum så var dom still going strong in i sista slutsekunden! Själv är jag inte lika strong längre: ska nöjd gå å nanna kudden på momangen...

#0)

PS: GRATTIS på födelseda´n MW!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards