Alla inlägg den 10 maj 2008

Av elaina - 10 maj 2008 21:57

Carmina Burana "Fortuna" gav mig som vanligt rysningar,

men denna gång ända upp på kinderna ! 

Woooooooooooh ! ! ! ! ! ! ! !

Stående ovationer i soffhörnen runt om i Swedala!


Vi har ju hållit förståss på hårdrockarna hela tiden, men måst ju tillstå att Brolle är bildskön Gullegubbe: Han liknar helt klart vår gemensamma Far i ungdomen. Har en färgbild på Pappa där blixten bildar blåa blänk i hans hår, så svarthårig va han. Men både Syss å jag begåvats med mes-brun kulör, why?


Detta må vi råda bot emot!


HU så HEMSKT! är mycket hellre mes-brun...

 NÄ, aldrig mer blondin, jag lovar på heder å samvete!

Ska jag månne hellre göra mörkbruna slingor?

Ett oerhört U-landsproblem, eller hur?

 NÄ, jag är glad att jag överhuvudtaget har hår!

Men klippa det borde jag iaf, har inte gjort det sen

Farsan fyllde 80 i  augusti, så det verkar vara på tiden...

;0)

Av elaina - 10 maj 2008 02:11

BuHu, vad jag spillt tårar över fiktiviteter i afton;

Först sockersöta "Sleepless i Seattle" och sedan pseudo-realististiska "Jag är Dina", men förmodligen behövde jag väl det? Det är skönt att gråta:

for many reasons. Vi har fått tårar för att vi ska använda dom, brukar vår Mor berätta att Mormor sa. Å Gud nåde den som säger att pojkar inte får gråta...

:´0 }

ps: till råga på allt så skippa Magnus Uggla Hudiksvall i "Vart fan är mitt band!"

SKAM går på torran land!

Jag säger bara -Big MISTAKE Uggla!

Musikerna i Hudik går inte av för hackor!

t.ex basisten som spelar med Lundell

Av elaina - 10 maj 2008 00:00

Denne man såg vi nyss på Peter Apelgrens knasiga program  på lokalTV.

(kommer aldrig ihåg vad det heter?) Det låter som om artisten spelar på såg

 >> Vette fan hur det fungerar, det är visst nåt elektriskt<<

Hur som helst klart annorlunda å sånt gillar vi:  han gör det på "sitt sätt"...

Go´Natt!

;0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards