Alla inlägg den 24 april 2008

Av elaina - 24 april 2008 11:05

På allmän begäran, nåja två personer iaf, sätter jag in en liten "manual"

till kom-i-håg-liste-kort-skriveri-formuläret som dyker upp när man klickar på länken här eller i inlägget jag skrev i "jånst".


en förminskad version, bara för att lätta upp bröd-texten med en liten bild...


Call Number: här skriver ni in DATUMET

Title:  här vad ni vill ha till överskrift

Card Text:  här punktar ni upp vad ni vill t.ex

* köpa blommor                      1) äta

* skaffa gödsel       eller         2) skita

* plantera balkonglådorna       3) sova

Scribble:  på dessa rader skriver ni i det ni vill ha skrivet med handstil

Scribble:  dom hamnar lite här å där som ni ser på min lapp

Scribble:  undvik å,ä,ö för det finns tydligen inte i handstils-typsnittet


LYCKA TILL!

=0)

PS: jag har kommit ihåg att ta in Paloma från loftgången,

så hon sitter inte där i skuggan å fryser ihjäl, om nån blev orolig för det.

Dessutom har hon fått rent i buren, för vattnet skvimpa ur

när jag bar ut hela härligheten, så det är inge synd om`na alls!

Nu ska jag gosa med Grabbarna Gris å lyssna färdigt på SaltönII

Av elaina - 24 april 2008 00:17

å jag som lovat Tant Doktorn att gå å i säng före 22.oo på vardagar!

Men jag hitta en så skojjig sida där man kunde göra egna kom-i-håg-kort:

å med tanke på hur virrig jag är så tyckte jag det va en strålande idé

att lägga in den här på bloggen så att jag kan läsa å begrunda den i morron!


Neeej, nu minns jag inte va sidan heter där jag har gjort detta kort...


Kul grejj va!

 Nu ska här sovas:

Go´Natt & sov gott, vakna torrt...

#0O

*gäspar*

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards