Alla inlägg den 14 april 2008

Av elaina - 14 april 2008 21:23

Dotra å jag har tänt ljus i alla våra fönster, gjort en fruktsallad å

väntar nu på att Sonen ska komma hem från fotbollsträningen.


detta ljus är för Bibbi oxå...


ÄR SÅ INNERLIGT TACKSAM ÖVER;

att jag har två friska välbehållna barn,

förmågan att sätta dom till världen fanns trots cellförändringar,

att jag lyckats uppfostra dom till någorlunda välartade ungar,

att livet inte farit så illa fram med dom som jag varit rädd för,

att dom har Kärbon som hygglig manlig förebild,

m.m.m.m

0}

Av elaina - 14 april 2008 15:01




Om det nån gång sku va tillåtet med offentlig skampåle i Sverige så är det nu!




När en människa, som ska kallas vuxen, för att tillfredställa sina sjuka lustar, 

rövar bort och förgriper sig på ett oskyldigt barn och

med berått mod dödar henne då har jag

NOLL tolerans ! !




När han därtill är fleragångsförbrytare för liknande sexvåldsbrott och dessutom erkänner att han mördat en till människa då har han

NOLL existensberättigande ! ! !




Då kan man tycka att han grävt sin egen grav,

men Döden är ett för skonsamt straff.

Nää FY FAN rent ut sagt!

Spott å spe å livslång förnedring vore rätt åt han!!!



********************


Å vilken lättnad!

Äntligen fick jag ur mig det jag gått å burit på hela dan

sen jag fick reda på det gräsliga i f.m genom mina arbetskamrater.

I mitt arbete måst man emellanåt väga sina ord,

men här på min egen blogg får jag kräkas hur mycket jag vill, eller hur?

(det står er som läser oxå fritt fram att spy gall-kommentarer)


Har under e.m fått ett antal skicka-vidare-sms som

 uppmanar till att  tända ljus för Engla kl.21.00 ikväll

å sända tankar till hennes familj:

men det kanske bara är nån sms-öknings-procedur som mobiltelefonbolagen iscensatt å sånt vill jag inte understödja,

utan jag använder mig utav bloggen istället för att skicka denna uppmaning vidare:


Tänd ljus i fönstren, marschaller på balkongräcken,

gravlyktor ute vid bron eller ute på tomten,

allt för att manifestera mot barnpedofili/sexvåldsbrott

samt som ett tecken på stöd till Englas familj

men även till alla andra familjer som drabbats av dylika vansinnesdåd...


>0/


ps: måtte alla utsatta få den vård dom behöver,

så att inte dom i sin tur blir förövare


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards