Alla inlägg den 29 mars 2008

Av elaina - 29 mars 2008 12:22

Dotras rum håller på att förvandlas inför åstundande 12årsdagen.

Så här städat har det för det mesta varit:

brorsans väggdekorationer har dugt så länge...

dags för nya glada kulörer på väggarna!Men innan hon for till pappan så röjde hon ut det totalt:

Inte mindre än 8 (åtta)banan-kartonger med hennes prylar är uppradade invid garderoberna i inre hallen.


(så det är omöjligt att komma åt nånting däri)


Dessutom står alla småpryttlar


(typ lampor, småhyllor etc)


som inte rymdes i kartongerna

strategiskt utplacerade


(överallt känns

det som)!


Alla som syr vet hur man kan behöva bre ut sig, å i avsaknad av stort bord blir det golvet man får hålla till godo med. Så hela vardagsrummets golvyta är täckt med tyg, trådar m.m.m.m

I denna röra försöker jag färdigställa Hennes Vikinga-dress; linnesärk, ylletunika å hängselklänning. Det krånglar en del å jag får inte riktigt till det. Fast det blir nog bra till slut, sen återstår det att se om jag hinner färdigställa det jag behöver.


Men mitt uppi-alltihopa så har det hänt nåt jätteskojjigt!

VAD kan jag inte avslöja nu, i händelse att Dotra är in å smygläser bloggen hos pappan, bara säga att det bidrar till den allmänna trivseln i Familjen trots att det blir ännu trångare/trängre i hemmet.

Spännande upplösning på mysteriet på söndag kväll...

;0)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards