Alla inlägg den 22 februari 2008

Av elaina - 22 februari 2008 18:42

När min Syss va liten myntade hon uttrycket "ont i huvudvärken"

å det har jag nu! Tog en brusbamyl nyss å ska straxt gå en sväng t Hemköp för att dels köpa lite föda, dels få en nypa frisk luft i huvudet.

Ska samtidigt passa på att lägga ett litet paket på brevlådan.


Har nämligen fått samtliga hästböcker sålda på Tradera! Å en tjej har redan hunnit betala: snabba ryck! Känns riktigt roligt att äntligen kommit igång med traderandet, har pratat på det så länge. Ett mycket bra sätt att avyttra saker man inte behöver längre, som andra kan komma att uppskatta. Det är ju alldeles perfekt i denna återvinningens tidevarv!


Trevlig Helg!

#0}



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards