Alla inlägg den 20 februari 2008

Av elaina - 20 februari 2008 16:49

Äntligen ramla det till vår oförställda glädje in pengar på det elainska kontot!

Samma e.m. kom det oxå en Köp-2-betala-för-1-kupong i brevlådan, så vi slog på stort å köpte färdiga baugetter med fantastiska fyllningar på Subway (som t.o.m finns på ISLAND!) Barna va alldeles saliga å behövde bara fylla på med en frukt på kvällen!


Det kännes så lyxigt att kunna köpa färdigmat för en gångs skull, resten av månaden blire ju hemlagat för hela slanten. Förmodligen därför som det är extra uppskattat? Det är väl så när det inte är så vanligt förekommande, men denna månad så har jag ekonomisk marginal hoppas å tror jag att budgeten ska hålla, så då tillåts lite guldkant.


Själva Mamman unna sig t.o.m en bukett tulpaner !

 Dom va av en sort som jag aldrig sett förr, kunde bara inte motstå dom:


visst är dom läckra!?!


Dessutom va dom miljövänligt odlade i växthus uppvärmda med biobränsle,

bara en så´n sak!


Kolla in den intensiva kulören!


Alverbäcks Blommor på Ekerö heter "uppfödaren",

 dit sku jag vilja åka i vår/ försommaren,

nå´t att se fram emot, eller hur...

=0)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards