Alla inlägg den 14 februari 2008

Av elaina - 14 februari 2008 21:42

Som avslutning på AllaHjärtansDag hade vi, efter att Dotra kommit hem från taekwando-träningen, passande nog HjärteSemla till kvällsfikat;

dessa fyllda med mandelmassa å jordgubbssylt...

Varsågod å smaka på...

;0)


Av elaina - 14 februari 2008 18:12

Titta vilket fint kuvert som låg i brevlådan;

är tårögd i skrivande stund...

Blev så glad och tyckte storleende att det va klurigt gjort.

MEN  leendet förbyttes till tårar:

underbart förtröstansfullt...

glädjetårar...

=´0}


Av elaina - 14 februari 2008 16:20

Hur kunde jag glömma bort att skriva om tulpanerna

som stod på köksbordet

när jag sku sätta fram frukosten i morse!??

Blev jag månne lite chockskadad?


Det va en JÄTTEbukett å

dom lyste verkligen upp hela köket;

glädjespridande tulpaner!


Blev så glatt överraskad: var hade Kärbon gömt dom över natten?

 Eller hade Han åkt å köpt dom på nattöppna macken

 innan Han åkte till jobbet i svinottan?


Med den Mannen vet man aldrig,

Han är kapabel till vad som helst...

;0)

Av elaina - 14 februari 2008 07:48

Detta fina kort kommer för evigt att hänga på kylskåpet:


Önskar Alla en riktigt hjärtligt trevlig

Alla Hjärtans Dag!

KRAM,

=0)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards