Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Idag bär det av till ICELAND!

Av elaina - 28 september 2007 07:54

Har just pussat&kramat det sista barnet hejdå-ha-det-så-bra-hos-pappa.

Det ena barnet ville t.o.m sova hos mig inatt: lite separations-ångest? Även fast dom sen många år är vana vid att åka till pappan å vet att man träffs igen efter helgen, så äre väl lite speciellt när själva Mamman åker iväg utomlands t.o.m Är ju inte så särskilt ofta förekommande att jag gör det!


Hitta ingen röd tröja för att stödja dom burmesiska munkarna, men kom på att jag har ju röda slingor i håret! Det kanske räcker?


Det är nu 4timmar tills vi ska samlas på Arlanda, Kärbon har tagit ledig f.m för att se till att jag kommer fram ordentligt. Om 6timmar lyfter planet, 3timmar senare är vi FRAMME! Vad klockan är då med 2t. tidsomställning är jag inte tillräckligt klar ihuvet för att redogöra!


HEJJ med er, vi bloggs på måndag! OM jag kommer hem...

;0)



 
 
Ingen bild

Millis

28 september 2007 08:18

Hoppas att du får det jättetoppenkanonbra!!!
Kram

 
Ingen bild

wella

28 september 2007 08:29

hade jättekul ska du och hade bra!
kram/wella

 
Ingen bild

Syss

28 september 2007 09:03

Puss och kram och ha´ det så bra!!!!!!!
Sista orden i ditt inlägg gillade jag inte "OM jag kommer hem", det är klart att du kommer hem!!!!!!
Det lät så ödesmättat på nå´t sätt och du vet hur rädd om o orolig jag är att något ska hända mina nära och kära.
Men du, VI hörs på måndag, så dä så!


























 
Zkriven

Zkriven

28 september 2007 11:29

Du ska inte skriva negativt "om du kommer hem" med tanke på allt som händer. Självklart skall du återkomma och inte fastna för islänningarna. Men under din tid där, skall du ha det trevligt, och på måndag får du berätta för os andra.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

28 september 2007 14:52

Ha så väldigt kul, trevligt och mysigt som du bara kan!
Och du, det är klart att du kommer tillbaka, jag har kollat i kristallkulan:))
kramar

http://trollpackan

 
Tant Tagg

Tant Tagg

28 september 2007 21:07

Ha det så väldigt kul på Island!

http://http:tanttagg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mimmi

29 september 2007 02:06

Oj, Oj är du på Island NU! Jag har inte hängt med riktigt på sistone. Jag hoppas i allafallatt du har det jättebra och du får säkert ett minne för livet.

 
Ingen bild

MIMMI

29 september 2007 02:08

Hopsan, va fort det där gick! Har du tillgång till internet på Island!

 
Ingen bild

Mimmi

29 september 2007 02:09

Men vad äre här jag hinner inte mer än skriva så kommer det med i din blögg!!!!?????

 
Ingen bild

Mimmi

29 september 2007 02:10

Jag fattar ingenting????????

 
Ingen bild

Mimmi

29 september 2007 02:12

Måste prova igen! Men NU skriver jag inget mer det här verkar vara helt knorrligt!111 Du ska väl acceptera min komentar innan den pupliceras?????

 
Ingen bild

Mimmi

29 september 2007 02:15

Som Du ser blir jag så exelaterad så jag inte ens kan stava riktigt! Jag kan ju sitta här hela natten och skriva kommentarer som kommer fram direkt?????? Det här är inte klokt!!! God Natt Elaina, Hoppas att du fått en skön säng att sova i där på Island!!

 
Ingen bild

Syss

29 september 2007 02:28

Här just avslutat vår pokerkväll med våra grannar som hälsar så mycket till dig. Vi hoppas att DU har haft det lika trevligt i kväll på Island som vi har haft det i gamla Svedala. Nu säger vi GOTTUR NATTUR!!!!!

 
Ingen bild

Syss

29 september 2007 02:31

Måste hålla med Mimmi om att nu går det undan. Våra kommentarer pupliceras på en gång, utan ditt godkännande, märkligt!???

 
Ingen bild

Nenna

29 september 2007 12:19

Jaha du är på Island nu. Va kul! Du får det säkert jättetrevligt. Men det är väl riktig kallt kan jag tänka, för det är det ju här hemma oxå, riktigt höstruskit. Brrrr jag fryser bara jag tittar ut! Dra inte på dig nogon ny förskylning bara.

 
Ingen bild

Fröken Jansson

29 september 2007 12:59

Ärú på Island nu? Häftigt! Jag hoppas att du har bättre väder än vi har. Här regnar det och blåser. Det är svinkallt! Usch och fy!

 
Ingen bild

Syss

30 september 2007 19:10

Åhhhhh, va´ jag undrar hur du har det!?! Va´ du sett? Va´ du gjort?
Ja, allt; maten, hotellet, upplevelser, resesällskapet, vädret......???????
Men jag får ge mej till tåls, du kommer ju i allafall hem i morgon någon gång, vi hörs då. Kram!

 
Ingen bild

Persilja

1 oktober 2007 13:05

Njuuuuuuuuuut nu!!!!! Kram!

 
Gerda-Thyra som väntar med spänning på  reseskildr

Gerda-Thyra som väntar med spänning på reseskildr

1 oktober 2007 13:54

Gud vad kul! Ha det så jättebra... (klart du kommer att ha!!!!) Du måste lova att berätta, när du kommer hem!!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

1 oktober 2007 17:30

TACK Allesammans för er omtanke, lyckönskningar å funderingar!
JO, jag kOM hem: f´låt om jag oroat nå´n med min dåliga humor.
Hade oxå råkat klicka i att kommentarerna sku publiceras utan mitt godkännande: ursäkta förvirringen Mimmi å Syss! (fnissa GOTT åt alla Dina kommentarer Mimmi!)
Kändes så VÄLKOMNANDE att komma hem å finna massa kommentarer, tack än en gång...
=0D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards