Alla inlägg den 25 september 2007

Av elaina - 25 september 2007 22:39

Jag menar att humor är en sorts intelligens.

Man kan ju undra vilken hIQ Herr Gustavsson har: 380?

Skratta ni oxå så mycket ni orkar åt denna geniale man...

=0D

PS: ni som känner mig lite närmare kan nog klura ut varför jag tycker att detta inslag är lite tragi-komiskt, men mest vansinnigt KUL!

Av elaina - 25 september 2007 21:25

Guu´så pinsamt! Läs detta först, orkar inte ens beskriva eländet, suck.


Det är ju så man skäms att komma från Hudik. NÄ förresten det gör jag inte alls! Men det är bedrövligt att det är ett  sånt förbannat j--la slöseri med skattepengar!


Dom pengarna hade kunnat använts till betydligt bättre inom turistnäringen; t.ex genom att låta lokala hantverkare få starta-eget-stöd istället för att gå arbetslösa.


August Blanche sa för 150 år sedan att ”det ska fan till att vara teaterdirektör”. Idag kan det tyckas svårt att var TuristChef: Hade vare smartare att satsa på nå´t mer långsiktigt än att få hybris...


>0/



Av elaina - 25 september 2007 20:25

NeHej: här äre elainas kappsäcken som packas!

Den med guldpengarna ville Pippi inte låna ut,

så jag får ta min egen Systers KNALLgröna resväska som även Dotra låna när Hon for t Turkland m fadern. (JA, Du ska få tillbax den Lalla!)

Men Kärbon gav mig ur sin penningpung så nu har jag sekiner så jag ska klara mig: känns bra! (TACK, GulleP!)

Nu har jag inte tid att blogga mera, måst lusläsa LuftfartsVerkets

handbagage-bestämmelser...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards