Alla inlägg den 23 september 2007

Av elaina - 23 september 2007 21:59

Va äre för värld vi lever i?

Göran Persson får betalt för att avslöja hur han använt sig av manliga härskartekniker å har sen mage att ta mer betalt om han stannar å äter!

Å när jag läste detta så blev jag bara såÅå trött:

nu går jag å lägger mig, GoNatt Jord...

#0/

Av elaina - 23 september 2007 21:51

Kom just på att jag glömt bort att lägga in nå´n fräckis i fredags!

Får väl skylla på att jag inte hade riktig koll på dagarna förra veckan när jag va sjuk? Åsså reparerar jag skadan genom att va så fräck att jag länkar till en fräckis...

;0)

Av elaina - 23 september 2007 20:23

Fick in inte mindre än 523:- på loppisen idag!

Det avgjorde saken absolut: Jag ska rida islandshäst!

Å hu, hur gör man? Har inte ridit på tju30 år!

Men det löser sig: "töltarna" är väl vana vid det mesta kakn jag tänka.

Kanske blir jag rent av (häst-)biten efter detta äventyr...

=0)

PS: undrar om jag får en "Erpur" eller "Gráskjóni" ?

(den listige kan nog klura ut vad detta betyder)

Av elaina - 23 september 2007 08:12

Morgonsol=loppis!

Vakna o7.35 av att solen sken mig ögat: klarvaken på ½sekund blankt!

Har nu gjort ett ryck å ska åka på Loppisen i Vallentuna en sista gång för säsongen: Nästa söndag äre final, men då är ju jag på ön.* hoppar-jämfota-där-jag-sitter*


Vad vare jag skrev i rubriken ni sku få skåda?

Jo, en livslevande elaina kan ni få beskåda in action OM det är så att ni har vägarna förbi. Å när ni ändå är där så kan ni ju förallandel stödhandla lite av mig så att jag får duktig fickpeng på Island...


;0)


PS: ja, jag har långkalsonger på mig!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards