Alla inlägg den 16 september 2007

Av elaina - 16 september 2007 16:54

Vi hade 17 banankartonger med loppisgrejjer när vi for,

men bara 12st. när vi for hem 684pix rikare!

Så precis att den rundtur "Gyllene Cirkeln" som researrangören erbjudit oss

 på Island går på 690:-! (Har just bokat in mig på den)

TACK alla som handla av mig/Kärbon (jodå Han förestod "musik- å film-avdelningen) Vill det sig väl står vi nästa söndag igen om hälsan å kärleken består.


Fast jag känner mig inte så vidare pigg nu: snorig å varm om kinderna.

Blev lätt nerkyld av att stå där på fd danspalatset parkering å ska nu lägga mig å vila en stund innan det är dax att hämta barna vid tåget. Sen bär det av på fotbolls-match å taekwondo-träning, bäst att ladda med två Alvedon å en CDbok...

#0´]

Av elaina - 16 september 2007 16:17

Så här svara Fredrik på mitt mail ang. ful-länkeriet;


HejTack för informationen.

Uppenbarligen så är det någon som har registrerat bloggagratis.com och gjort/pekat den till en porrsida. Jag har nu sett till så att man inte kan länka till den sidan via kommentarer på folks bloggar.

MvhFredrik


BRA jobbat Fredrik, tack för att Du besvara mitt mail...

=0)

Av elaina - 16 september 2007 07:19

Vakna med ett ryck prick 7.00 å konstatera: Vackert Väder= LOPPIS!!!

Så först käka vi frulle å nu äre full rulle: bilen ska packas propparns full!

Måst ju få in pengar till ISLANDSresa: kom å handla om ni har vägarna förbi Gamla Danspalatset Yesterday uti Brottby/Vallentuna...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards