Alla inlägg den 7 september 2007

Av elaina - 7 september 2007 21:24

Läste häromdan en sån rar liten historia inne hos Zkrivaren;


Just när John och hans fru börjat älska, kommer deras lille son in i rummet.

- Vad gör ni, pappa? frågade han.

- Vi vet hur du alltid har önskat dig en egen bror, svarade pappan.

Jag sätter just nu in en bror i din mamma, och han kommer att förenas med övriga familjen om nio månader.

Pojken tackade sina föräldrar och stängde dörren.


Kvällen efter såg pappan, när han kom hem från jobbet,

att sonen stod och grät utanför huset:

- Varför står du här och gråter min son? frågade pappan.

- Pappa, bäbisen som du satte in i mamma i går, snörvlade pojken,

Brevbäraren åt upp honom imorse...


;0)


OPS: hett filmtips är "Brevbäraren ringer alltid 2ggr." , eller?

Av elaina - 7 september 2007 00:27

Kolla in det här så får Du reda på vad jag menar...

=0D

PS: klicka på kommentaren inne på det inlägget

 så kan Du länka Dig än vidare.

Av elaina - 7 september 2007 00:24

När jag kom upp med sista tvätten vare så här mysigt på loftgången!


myspyseri...

Dessvärre va det anings för kallt friskt att sitta ute å dessutom va jag något för trött. Kolla bara upp en sak innan dax att nanna kudden...

#0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards