Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av elaina - 12 augusti 2007 19:11

Eftersom gårdagen blev låååång så blir denna dag kort.


Försov jag mig åt hellelle för länge å kom ej iväg på Loppisen som jag tänkt mig för att kränga div. fullt användbara men umbärliga tingestar. Så nu riktar vi in oss på nästa söndag 19/8, semesterns sista dag. Kanske bra att mjukstarta lite genom att jobba åt mig/oss själv?


Har nu ägnat dagen till att leta reda på än mer utensilier som vi kan undvara:

Vinden hemsöktes av lilla spöket elaina å Kärbon gick igenom lägenheten som en zombie (upplysningsvis så fann jag Honom sovande på soffan när jag nyss kom ner) På köksbordet stod däremot en hel del pryttlar som jag nokk kan klara mig utan å en hel del vi haft dubbelt upp utav.


Helt perfekt för ungdomar som ska sätta bo: 6 ölglas för tju30 spänn,

the´servis m kanna å allt för en 50lapp, felfria kornblå filskålar för 40pix t.ex

Åsså får dom träna sig på att pruta oxå med mig, gör dom det inte själv så kan jag förekomma dom, hihi. Det ska ju va kul å gå på loppis å roligast av allt är väl att få göra fynd!?! Så jag låter snällingar få öva prutningens ädla konst på mig.


Back to the attic, banankartong på er...

=0)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards