Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av elaina - 2 augusti 2007 00:44

HYLTENÄS, vilken UTSIKT!

bilden kan ändå inte återge verklighetens hisnande känsla...


På vår väg hemåt stanna vi till i lilla Torestorp å blev bjudna på gott kaffe i gott sällskap. Dom visade oss den fantastiska vyn över Öresjön. Dessutom tipsades vi om SkoFyndButiken VISKO utaför Skene: vi fick ihop 6st. för 684:-


(TACK  för en 3vlig dag,hör bara av er om ni har vägarna uppåt Tjockhult! )


Vi käka på Tavernan "41an" invid riksvägen med samma namn.


äter gott

Hjärtlig personal å rikliga portioner: barna fick ta av salladsbuffén fastän det inte ingick i deras maträtt, bara för att krögarparet tyckte det va så ovanligt/härligt med ungar som frågar efter grönsaker.

Mysig miljö: fullt med gröna växter, porlande fontän å rogivande musik i bakgrunden.



sover sött..Väl värt fler besök,

enligt vår uppfattning.

Har nå´n annan

nå´n annan uppfattning?

Gu´va jag upprepar mig,

nu e ja tlött:

 G´natt...

#0)



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards