Alla inlägg den 12 juli 2007

Av elaina - 12 juli 2007 19:23

Vi är med MILJÖbil!

Mer om detta vid senare tillfälle. Nu drar jag åt Hell...singland!

Vi bloggs...

=0)

Av elaina - 12 juli 2007 07:12

Har jag i bilhandlingsyran glömt bort

att nämna att jag ska på gymnasieklass-återträff?

På det viset är det iaf och det är 24 år sedan vi slutade! En del har jag inte sett sen dess, andra har jag träffat nå´ngång, brevväxlade med en av tjejjerna en period efteråt, men umgåtts har jag inte gjort med någon under alla dessa år.


Ska därför bli jättekul att träffas å gå runt på skolan, titta i fotoalbum å prata minnen. Tror att dom som anordnar det hela fick tag i princip hela klassen OCH att det är hela (TUT!upprepning) 21stycken som kommer! Rätt bra uppslutning tycker jag, vet nå´n klass som avstyrde allt för det va för få intresserade. Sorgligt.


Så i e.m bär det iväg norröver å då tar jag "gammelbilen" som jag kanske kan sälja till en däruppe. Plockar ev. upp en gammal klasskamrat som det visade sig bor här på andra sidan byn! Har tänkt ringt henne flera veckor, fast inte kommit mig för i allmänna röran. Men å andra sidan (upprepning igen!) så har inte hon ringt mig heller. Så förmodligen har det ordnat sig för henne, hoppas jag.


Nä, nu måst jag ta en rask promenad till jobbet, vill ju komma upp i mina 8tusen steg idag oxå...

=0)


Av elaina - 12 juli 2007 00:15

Kom på att jag ju sku ha utmanat nå´ra att utnämna sina 3 favoritsaker.

Är för trött för att komma på vilka, så jag sover på saken...

Nattinatt!

#0)

PS: ev. bil på G. (på Gång alltså, inte Golf)

Vi ska iaf ha en miljövänlig variant.

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards