Direktlänk till inlägg 7 juni 2007

OJ, idag springer folk för Livet...

Av elaina - 7 juni 2007 07:11

...själv tänker jag för Blodet:

Blodomloppet går ju av stapeln i afton!

Kan väl inte direkt påstå att jag legat i hårdträning. ½timmes promenad på jobbet lite varåvarannan dag bara, men det ska nog bra ändå.



Åsså äre picnic efteråt å det är jag bra på!

Håll tummarna för att jag inte får skoskav i mina nya vinröda promenadskor, har nog hunnit gå in dom tillräckligt...


=0)


PS: Noterbart personligt rekord, dock ej konditionskrävande:

Nationaldagens besöksstatistik för bloggen "Mamma Talar" tangerade 131 besök!


 
 
helga

helga

7 juni 2007 08:24

Lycka till med gåendet och tack för bakelsen! Grattis till rekordet! Jag hade också rekord de sista två dagarna. 174 är nytt rekord. Helt otroligt - var kom de ifrån?

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

7 juni 2007 15:57

TACK helga å vassego´!
174 besökare är ju helt fantastiskt!
Undrar hur besöken räknas egentligen?
Om det registresras ett för varje sökning som är lyckad, oavsett om nå´n är in å läser eller ej?
Nu måst ja rusa till bussen för vidare transport in till stan:
Spännande, har ju aldrig vare med om nå dylikt motionslopp...
=0)

 
Ingen bild

Syster Yster-Dyster

7 juni 2007 18:36

Usch, motionera i den här värmen! Just nu (kl.18.37) är det 26,4 i skuggan! Det är strongt gjort av dej att du ställer upp! Du har väl druckit rikligt med vatten, så att du inte säckar ihop?! Hoppas att du GÅTT i mål utan större missöden. Kram, jag beundrar din insats.

 
Ingen bild

Mimmi

7 juni 2007 19:02

Nu är det väl lite sent att hålla tummarna för du har kanske redan gått i mål. Men jag hoppas i varjefall att du klarade dej utan skoskav eller några andra missöden. Picknick i det här vackra vädret låter härligt. Har man dessutom gjort en prestation som att vara med i blodomloppet då är det ännu bättre. HEJJA! HEJJA! Elaina!

 
Ingen bild

Nenna

7 juni 2007 21:13

Klarade du dej utan skavsår? Jag höll tummarna för dej. Jag väntar mej att du skriver hur det gick.

 
Ingen bild

Fröken Jansson

7 juni 2007 22:19

Du kom i mål, förmodar jag, trots värmen? Du "lurades" väl inte att springa, så att du har träningsvärk i morgon? Du har väl stretchat ordentligt efteråt?

 
Ingen bild

elaina

7 juni 2007 22:58

Phu!
Nu först kom jag hem till byn.
TACK Snälla för alla rara Glada Tillrop!
G´natt från en som kommer att somna ovaggad: resume kommer imorgon...
#0O *gäspar*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards