Alla inlägg den 8 maj 2007

Av elaina - 8 maj 2007 17:51

MEN!

Har ju glömt å visa vad jag sydde klart i lördags:

återvinning!


I återvinningens tidevarv så är väl denna kasse helt rätt?

Kommer väl till pass i sommar då vi åker iväg på stranden.

Gott om plats för salladslådor, smörgåspaket, kakburkar,

saftflaskor å termosar av alla de slag.


(händer att vi tar med varmkorv i termos, nån gång har jag även haft med nåra påsar pulvermos+tunnbröd= tunnbrödsrulle till barnas stora förtjusning!)


Längtar riktigt efter badsäsongen, tycker om att ordna matsäckar,

tänka ut praktiska lösningar, så att vi kan va borta från morron till kväll.

Barna brukar somna ovaggade efter såna heldagar.


Nu måst jag åter till spisen: riset har kokat färdigt, behöver bara steka på korven å riva lite morötter så är tisdagens midda klar lagom tills hungriga vargar störtar in...


=0)

Av elaina - 8 maj 2007 07:35

*

Så här vackert sken va det efter den rejäla regnskuren som kom igår.

Tycker det ljuset är vackert, liksom extra energigivande...

?=0)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards