Alla inlägg den 7 maj 2007

Av elaina - 7 maj 2007 23:12

Provar att lägga in ett musikvideostycke med en av mina favoritgrupper:

TYR från Färöarna. Hoppas det fungerar!

Go´Natt, nu ska jag nynna mig själv till sömns...

#0)

Av elaina - 7 maj 2007 17:11

Efter Valborgsfirandet upptäcktes det att några "roat" sig med att krossa glasflaskor mot lekparkens rutchkane-klätterställning! Vaktmästarna satte genast upp avspärrning och varningsskyltar.


Alla gårdens barn har vare jätteupprörda över "dom dumma" som gjort det. För det här är ju en samlingsplats för områdets alla barn. OCH ungdomar verkar det som. ELLER är det nå´ra omdömeslösa vuxna som gjort det? Då är det om möjligt ännu värre, då äre inte ens i ungdomligt oförstånd.


Men, men ingen vet vilka, synd att ingen tog dom på bar gärning, nu är ju skadan redan skedd. Hoppas bara att inget barn hann göra illa sig innan tilltaget upptäcktes!


I morse va en sandsaneringsfirma här å grävde ur sandlådan:

som ev. synes på bilden så är det en som gräver å två

     som står å tittar på.

     Varför äre oftast så?


Kanske finns det nån regel som säger att det måst vara uppå det viset...


?=0]






Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards