Alla inlägg den 24 april 2007

Av elaina - 24 april 2007 22:30

Håller på å väntar att en bild från våran näst-intill alkoholfria personalfest, som jag försökt MMSa, ska dyka upp här på bloggen. Men det verkar inte funka, inte idag heller. VAD gör jag för fel? Har ju klarat av det förr! irriterande.


TREVLIGT vare iaf.på festen, glad att jag gick iväg, precis vad jag behöver ha mera utav. God mat å originell italiensk schlagersångerska som turnerat med bl.a Lasse Lönndahl, försökte genera/skämma ut en av arbetskamraterna. Fast hon lyckades inte med varken det ena eller andra: han fann sig i situationen, bra jobbat Mannen!


Pinsamt blir det ju bara när folk är för fulla å nå så´nt vare inte tal om här. Nå´ra dansanta damer som va upp å stuffa va nog det enda sensationella, god å lite lagom uppsluppen stämning.


Synd att jag inte kände att jag kunde vara kvar till slutet, men eftersom det va derby [mellan Bajjen å nå ajikå, eller vad dom nu hette ;) ] inne i stan så va ju Kärbon på det, så jag hadd ingen barnvakt. Men det va kul så länge det varade. Festen alltså! Barna va oxå glada när jag kom hem för att jag hade haft kul, gullisarna. hade nästan inte hunnit sakna mig.

 *puss-i-pannan*


I väntan på att bilden sku dyka upp här på bloggen så haver jag chattat med VännenKamraten i NorrHälsinglands skogar.  Skojigt sätt att fördriva tiden OCH hålla kontakten. (inte alltid hon har möjlighet att prata på telefon när hon är på jobbet om kvällar å nätter. men chatta är ju lämpligt då det är tystlåtet: bara lite knatter på tangenterna.)


Eftersom ingen bild verkar vilja dyka upp så funderar jag vad som är galet, det va ju absolut ingen bild som behövdes censureras på något vis!  (möjligen så va den inte så skarp som kanske erfodras?) Får nog kontakta bloggagratis, för det är 2a gången som jag inte får det att fungera. Blir så trött när tekniken inte gör som jag tänkt, så nu jag går å nannar kudden: Sov Gott Allesammans, wherever You are...

#0)

PS: Kära Syster å andra omtänksamma: ikväll går jag väl isäng i tid?

Å somnar ovaggad, känns det som.

Av elaina - 24 april 2007 00:28

Jo hej!

Känner Du inte igen Dig? Nej, jag har inte blivit kapad. (inte vad jag vet)

Du har kommit rätt, om Du sku till elainas blogg "Mamma Talar..."

Det är bara det att jag på någras kloka inrådan

möblerat om här inne för att försvåra lite för ev.kapare

Men jag hoppas Du ska känna Dig som hemma,

kommer straxt, är bara ute å lägger lite dimridåer, hehe.

Under tiden kan Du gå ut i  köket å ta Dig en fika,

ty kaffe det finns både hos fattiga å rika...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards