Alla inlägg den 11 april 2007

Av elaina - 11 april 2007 18:03

Har tydligen fått en "biljett" till ett s.k "LänkTåg", utav rara maria.
Känner mig mycket hedrad, men jag måste nog hoppa av innan jag ens klivit på:

Jag förstår på ett ungefär grundide´n men det kraschar på
att jag inte kan ta in följande i mitt huvud just nu;

"Ta listan under &# 9829;Mina 3 tillägg &# 9829; från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken &# 9829; Originallistan&# 9829;. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.3 Lägg själv till max 3 st bloggar under &# 9829; Mina 3 tillägg&# 9829;"
SLUT CITAT

Detta kunde lika gärna stått skrivet med hebreiska bokstäver blandat med sanskrit.
Det blir kortslutning i min hjärna med så där mycket nuffror å anvisningar hit å dit.
Klarar iaf inte av det nu för tillfället, kanske inte ens på lördag, efter 2glasen vin.

Lessen, men så äre...

:´0/

PS: det har uppstått små hjärtan på min redigeringssida invid orden med dom myckna sifferkombinationerna: är siffrorna nå´n form av "hjärt-kod"?
(nu blev dom tecknen å siffrorna små hjärtan här
inne på "skriv inlägg/redigerings-sidan"!)


fattar precis nada!?!


eller har jag syn-hallucinationer? håller jag på å blir tokut?

Visst äre nån som sjunger
"They´re going to take You away, HahaHihiHoho, to theFunnyFarm..."
här i bakgrunden, eller?
????????

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards