Alla inlägg den 10 april 2007

Av elaina - 10 april 2007 23:09

Här kommer HARry & HARriets bröllopsfoto!Det blev lite suddigt p.g.a brådska:Helt plötsligt, utan förvarning sku Kärbon gå å lägga sig!Han begrep sig väl inte direkt på att där just varit en vigselpå den blomsterprydda ängen som "våran" säng tjänstgjort som.Utan han lyfte helt sonika bort det Lyckliga Paret å därmed va bröllopet över!Dessutom e jag lite trött i ögat nu så jag orkar inte ta en ny bild i afton.Ber att få återkomma med bilder från deras bröllopsresa istället...=0)

Av elaina - 10 april 2007 21:10

Så va hon äntligen redo att se dagens ljus!
Nåja, åtminstone kvällens lampor.
(Jag kan meddela att HARry är stormförtjust)

Mår så bra när jag får vara kreativ!
Även när jag, som nu för tillfället, mår lite sådär
å det känns som uppgifterna överhopar mig,
så kan jag skjuta alla måsten åt sidan å bara skapa,
som denna lilla varelse t.ex
(tack å lov för den förmågan!)

Men sen imorron eller så, kommer verkligheten förmodligen
att hinna ikapp mig å det dåliga samvetet slå mig i ryggen så jag tappar andan.

Fast tills dess så ska jag bara låta mig fascineras av
vad jag faktiskt kan åstadkomma OCH dessutom helt ärligt känna mig nöjd med utan att vara så j#¤*a självkritisk som jag tidigare bruka vara!

Under tiden ska jag låta tygskänken stå på glänt så jag kan kika in å se om det inte är nå´n annan figur som vill komma ut därifrån...

=0)

Av elaina - 10 april 2007 15:46

Jahaja,så fick även vi i StorStockholms området känna på störningar på internet.Sen om det berodde på blåsvädret eller väderspänningar i ledningarna vette gröne? Helahalva da´n igår gick det inte att komma ut på nätet iaf. Å jag som tänkt lägga ut en bild på när och vad Paloma å jag höll på å söma igår.Men då gör jag det nu istället: (titta nu lydigt på bilden nedan)Vi hade det så skojigt så, fast det tog längre tid än jag trodde att färdigställa skapelsen. Började planera å klippa ut tyg redan i torsd. e.m Hann sy bara lite på fredan, innan det va dax att åka till Svärföräldrarna.(där det f.ö va jätte3vligt, å god mat, som alltid.)Va som vanligt tidsoptimist å trodde att jag sku hinna klart tills på påskafton å sen insåg jag att det inte sku gå.(Det blev inget bröllop på lördag, på lördag...) Hoppades sen åtminstone på avslut å påskdagen. Men icke! Det som tar längsta tiden är själva "lull-lullet" runtomkring s.a.s å det ska jag färdigställa i kväll. Så nå´ngång om aftonen kan vi se framemot det färdiga resultatet. Om inte internet tänker börja krångla igen, vill säga...=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards