Alla inlägg den 5 april 2007

Av elaina - 5 april 2007 20:33

extrainsatt nyhetssändnig från TT:"Den PåskGubbe som försvann spårlöst i stormen, har nu påträffats. Han hade inga som helst livshotande skador, däremot hade han halvt förätit sig på godis.Av rädsla för att PåskHareGänget sku tråka honom för att han åkt bort sig i virvelvinden, vill han förbli anonym. Hans hatt ville dock vara med på bild..."=0)

Av elaina - 5 april 2007 15:26

Å nu nyheter från TT:...efter en mycket lokal tromb över "ProstHusByn" nödgades trenne PåskKärringar att hämta andan på den loftgång de slungades in på. Dom lät meddela att det även varit en PåskGubbe med på deras resa mot Blåkulla, men att han försvunnit i blåsvädret. Förhoppningsvis återfinner dom honom i grannskapet, som dom besluta sig för att knacka dörr i för att få ihop nödvändig godis-proviant...=0)PS.Nu är Påsken här!

Av elaina - 5 april 2007 00:01

När klockan just passerat tolvslaget å jag va på väg att logga ut å knoppa in,så fick jag syn på min besöks-statistik: 82 besök, på en onsdag!Jättekul att så många hittat å tittat in till min vrå i cyberrymden!Å ännu roligare att så många skriver kommentarer! Fortsätt så!Notervärt är oxå att mina barn har lärt sig sin läxa:åt som dom skulle OCH hade dessutom plockat undan efter sig!Nu ska jag gå å borsta bissingarna å äntra bingen...Go´Natt Swedala, where-ever You are...#0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards