Alla inlägg under mars 2007

Av elaina - 3 mars 2007 01:44

Har hittat en gratis-beskrivning på Järbogarns hemsida!http://www.jarbo.se/i2/sites/jarbo/files/filer/beskrivningar_pdf/9133_w.pdfKanske hinner grabben få sina önskade LovikkaVantar innan påsklovet?Optimist-Javisst! #-0 zzzzzzzzz...

Av elaina - 3 mars 2007 01:17

PÅ allmän (Nåja; 3personers) begäran visar jag härmed vad jag hunnit med hitills ikväll, (varvat med middag av Kärbon, telefonsamtal, TVtitteri) ;

ett filtHJÄRTA samt "prick"-lagning av min älskade yllehalsduk!
(MinVän genom många förkylningar,nackspärr etc.)

Beskrivning av själva hantverket se nedan:
http://www.cchobby.se/pages/showidea.asp?ideaGuid=555


Nu ska här sovas!
zzzZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZzzz...

Av elaina - 2 mars 2007 20:57

ÅHhh, det va precis hur inspirerande som helst idag på Syfestivalen!Lyckades faktiskt gå en hel vända runt hela mässan innan jag handla nå´t! Andra vändan köpte jag det ja absolut inte kunde gå förbi, tredje vändan det ja ville ha, fjärde vändan det jag ville unna mej, femte det pengarna räckte till!(Hela min lilla "RainyDay-slant" gick åt!)JA, jag var där tills dom stängde, nästan... Sjätte, å sista, varvet gick jag bara runt å njöt: insöp den kreativa atmosfären, titta in på nå´ra workshops, prata med HandarbetsTanter å samla ovärderlig kunskap!TACK alla Ni som gjorde min dag!På bilden kan ni se nå´ra av mina fynd, lite är kvar på jobbet oxå.Måste smälta alla intryck nu OCH nålfilta lite! TRY it You LIKE it!Återkommer!

Av elaina - 2 mars 2007 02:38

Det här är en inspirationskälla utan dess like...Helt crazy tjej med båda fötterna på jorden/bordet...

Av elaina - 1 mars 2007 19:32

Imorron ska vi på Sollentuna Mässan med ämbetet!Kan bli hur kul, spännande, intressant, svettigt å dyrt som helst.Känner riktigt hur köplusten bubblar i mej ända nerifrån tårna.Vill ha; tov-ull+nål, Lovikka-garn, svart aidaväv, tunisisk virkkrok, screentrycksramar m.m.m.m!Äre fullmåne månntro? Känner nå´n vänlig själ till å kan upplysa mej om det är det? Blir alltid som köpgalnast då: kanske jag bör låsas in redan ikväll? Så att jag inte ruinerar oss å barna måst gå å äta hos sina kompisar å våra grannar hela marsmånad?Kärbon hotar med att köpa att köpa den limiterade 99exemplars bibliofil-upplagan av BajenFans 25års Jubileumsbok om jag förköper mig å vi får leva på brödfödan å H2O resten av månaden...Men då vet han inte att jag stoppat undan en slant "for a rainy day" å visst kommer det väl att TOKregna imorron, eller hur?=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards