Alla inlägg den 23 mars 2007

Av elaina - 23 mars 2007 23:06

...jag kommer att transformeras till en Ingvar"Foten"Karlsson look-a-like! Eller så blir hela jag en replika på Persiljas fötter!Detta borde kunna räknas som punkt nr4. på min "TagenLista":4) lyckades nämligen med konststycket att bada i FOTsalt! Upptäckte det efteråt när jag sku slänga den tomma burken i förpackningsinsamlingen! Så förutom att jag doftar gott av rosmarin och bergamottolja så känns min hud återfettad för all framtid.Nåja om detta inte är tillräckligt udda så slänger jag in en extrapunkt:4½) en helvit undulat kom i skrivande stund flygandes å landa på mitt huvud å just nu dansar den can-can i mitt hår.(med lite god vilja kan man likna hennes kvitter vid ledmotivet i filmen "Moulin Rouge")Men här kommer iaf en höjdare, håll i er! ;0)5) Har fått sångaren Thåström att stå i givakt inför mig...(Jodå å han stirra mig stint i ögona *ryser*)Men det bästa av alla udda grejjer jag gjort är:6) förlovat mig/oss i Jukkasjärvi Ishotell!(alltså Kärbon å jag, inte Thåström! HU! *ryser-igen*)Barna tyckte att jag sku lista att jag bl.a jobbat på Fängelse, Badhus och varit baddräktsmodell. (i deras ögon lika häftigt alltihop...)Ska nu höra om mina Nära&Kära har nå´t att komplettera med?HALLÅ hörrni, nu har ni möjlighet att släpa fram mina udda egenheter i offentlighetens rampljus...=0)ps. hoppas Du blev nöjd, Husfrun!

Av elaina - 23 mars 2007 17:57

Har så när glömt bort att jag blev "tagen" av Husfrun.Så då får jag väl lov att göra en kraftansträning å komma på ytterligare sex udda grejjer om mig själv, förutom dom sex jag redan tagit upp förra gången jag blev tagen från flera håll. [OJ, vad sex-igt det blev här då. ska dock inte ta upp nå´t som har med sex att göra ;0) ]Kärbon är å hämtar BonusDotra å LillDotra är på disco, anordnat av StorSonen, så jag har minst 2timmar för mig själv! Då kör vi;1)Jag har en gång i tiden, när båda barna va blöj- å kräks-barn, vare så tvångsneurotisk att jag hängde tvätten i färgskalan. (mycke tvätt vare...)2)Apropå färgskalan så har jag vid ett förunderligt tillfälle sett en dubbel regnbåge över öppet hav med hela horisonten fri! (En mycket sällsam upplevelse...)3)undviker ännu i vuxen ålder A-brunnar på gator å trottoarer. (det betydde väl Avbruten kärlek eller nåt sånt?) K-brunnar däremot( Kärlek!) betrampas flitigt, fortfarande! (åsså har ju Kärbon å jag det jätterart oxå!)Tjaa, det va hälften det, nu kommer jag inte på nå´t mer för stunden. Ber att få återkomma...*passar-på-å-går-å-tar-ett-bad-när-ingen-är-hemma*(ni skulle bara våga ringa å störa mig!)=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards