Alla inlägg den 18 mars 2007

Av elaina - 18 mars 2007 18:27

Har just ätit söndagsmiddag å måste smälta både den å alla intryck från dagens föreställning av Elvis! Är alldeles varm i hjärtat av stämningen på Cirkus:VILKEN SHOW; sån scen-närvaro, vilka sång-talanger, proffsig scenografi å ljussättning. Åsså charm så hälften vore nog! Jag råder allesammans att om ni har möjlighet :Gå å upplev GladaHudik Teaterns musicalteater ELVIS!(foto:Per Trané, tack för lånet...)

Av elaina - 18 mars 2007 01:59

Efter en låååååång å arbetsam dag säger vi GODNATT å SOV GOTT!i morron ska jag å min jobbarkompis "PiaLotta" åka å se/höra på GladaHudikTeaterns ELVIS på Cirkus! Dä ni!=0)

Av elaina - 18 mars 2007 01:29

Tänk vi hann få i oss mat oxå ikväll fastän det blev sent!Gott även att komma hem efter att ha kört hyllor, varit på IKEA, planerat,dividerat, reviderat å återfått entusiasmen!Huvudsaken är att det är enad front fram-emot Framtiden!Jag har ett cirkel-runt kort där det står; "Varför ska Du tänka på gårdagen? Det är framtiden Du ska intressera Dig för. Ty det är där Du ska tillbringa resten av Ditt liv..."Tycker det är en stor sanning. Något att begrunda lite nu å då ... Sen såg vi filmen "A beautiful mind" med Russel Crowe å snyfta ikapp...=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards