Alla inlägg den 17 mars 2007

Av elaina - 17 mars 2007 22:15

Lördags-kvällens fräckis:

Ett gäng tjejer hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter. Den ena presenten var en svart monsterdildo.

Dagen efter när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade hon på monstret som låg i framsätet bredvid henne. Hon tänkte att detta kunde hon inte hålla på med som nygift. Så hon vevade ner rutan och slängde ut dildon, varpå den landade på bilen bakom:
*PANG* Rakt på pryda Britts vindruta. I bilen satt även hennes son Åke sju år.

- VAD VA DET?!?, skrek LillÅke.
MammaBritt, som ju var pryd, svarade lugnt:
-Det var bara en insekt, lilla vän.
-Jasså, men vilken jävla balle den hade!

fniss...
=0)

Av elaina - 17 mars 2007 12:02

Så då va den lördags-obligatoriska badrumsstädningen klar.När jag ändå va i städartagen skura jag ur undulatburen oxå: Paloma va under tiden helt nöjd att gå omkring på köksbordet, letandes efter små ätbara smulor efter vårat frukosterande.Blev irriterad när jag inte hitta lilla flaskborsten, den brukar alltid ligga i korgen där vi har alla undulatgrejjer. Men nu va den puts-väck, misstänker att Dotra lagt beslag på den till nå´t projekt: Hitta igen en gammal utjänt tandborste när jag leta på hennes rum, den funka väl någorlunda att göra rent vatten-automaten med.Fyllde även på snäckskal i sandkoppen, efter att jag skurat den. Våran undis hon går nämligen aldrig ner på golvet mer än av misstag om hon råkar trilla ner dit, så vi har en av matkopparna fylld med sand+skal, där hon kan picka i sig lite sån´t vid behov.Å ikväll blire fest: då hänger vi upp en hirskolv som lördags-godis!Själva ska vi nog frossa loss med en mega-king-size skål med popcorn!Det är nå´t att se fram emot: hela da´n ska vi nu ägna oss åt Kärbons lägenhet som vi/han ev. ska lyckas hyra ut till en arbetskamrat.Hoppas er lördag blir bra å att ni har SOL där ni är...=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards