Alla inlägg den 9 mars 2007

Av elaina - 9 mars 2007 20:20

Nu har Kärbon allstrat upp en onödigt massa överskotts energi! När jag klev upp ur min skönhetsmiddagsömn i e.m hade han börjat möblera om! Allt va i en enda röra i det kombinerade hall-kök-vardagsrummet. Hade svårigheter att hitta till vattenhålet: det va som en hel djungel av Billybokhyllor, bänkar, soffsektioner, boktravar och PRYLAR! Ja men man kan ju bli matt för mindre! Visste inte om jag sku skratta eller gråta: detta va det sista jag sku ha dragit igång efter att ha legat halvt döende! Så jag gick å la mej igen, med orden: -väck mej sen, teaterSUCK!*handen-för-pannan*När jag sen kom upp så sluta ja klaga, med nå´ra smärre justeringar blir det riktigt bra. Åsså blev min gamla soffa äntligen lagad!!!(-köket är det enda som är sig likt härhemma...)

Av elaina - 9 mars 2007 17:03

-Phu!Här har man då legat halft medvetslös, en febrig spillra av sitt forna jag. Understundom inbillat sig att man är av ringa intresse för omvärlden, ingen kommer att sakna ens små inlägg i cyberrymden.Men se: då man så orkar släpa sig de dryga tusen centimetrarna till datorn så visar det sig att där väntar flera Krya-på-sig-hälsningar samt nå´n ny lek som verkar skoj!(fatta då i läsande stund inte mycket ska jag säga) Såna glada tillrop kan mycket väl ha en läkande effekt på div.sjukdomar För nu sitter jag här hyfsat återställd å det är "bara" fredag, har jag just fått klart för mig. Alltså 2da´r till att ta igen sig på innan dags för grottekvarnen...Egoista, Maskrosblomma, Persilja å MammaMu! (har jag glömt nå´n?)Ska inom dessa två da´r få ned på pränt de underliga små egenheter som jag kan komma på. Sen måste jag ju oxå komma på vilka jag i min tur ska "ta"...=0}

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards