Alla inlägg den 21 februari 2007

Av elaina - 21 februari 2007 19:45

Idag har vi varit med jobbet på studiebesök å Livstycket i Tensta!Mycket intressant och INSPIRERANDE! se länken:http://www.livstycket.com/ Kanske inte direkt den bästa av hemsidor, själva stället gör sig bäst "live" s.a.s Även fast det inte va full aktivitet när vi kom så flödade skaparlusten:Människor av alla de nationaliteter å ursprung å de flesta oerhört kreativa å STOLTA över vad de kreerat!Jag säger bara det: Åk dit om ni har möjlighet! Gruppbesök bör väl bokas, men butiken kan man ju besöka oanmäld! Å där finns det sååå mycke fina ting av de mönster som deltagarna designat! Inte bara textila grejjer utan även t.ex brickor å servietter.Själv föll jag för väskan som låg å ropa på mej:-HoHo, här e ja, kom å köp! Den bara va MIN!(trycket är kanske lite svårt att se på bilden. men i verkligheten så står dom två gröna nyanserna ut bra från varandra.)ÄNNU EN LYCKAD DAG!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards