Alla inlägg den 9 februari 2007

Av elaina - 9 februari 2007 15:33

På vårt fredagsnöje "obligatorisk utåtriktad aktivitet" dvs. fika, bevistade vi ett lokalt lunch-cafe´ som ligger på lagomt promenadavstånd från jobbet. Hungrig som jag va höll jag på att börja drägla när vi kom innanför dörrn, för det luktade ljuvligt från köket!!! Nyttig och annorlunda Dagens-meny hängde precis rakt fram i ögonhöjd; MajsKycklingsallad, purjo/broccolipaj, Pustasoppa och Djävulsgryta! En sån blev det å jag svettas än! Till kaffet på maten så sku det ju gottas: Där låg dom sötaste små mini-semlor man kan tänka sig å kråmade sig på förförande spetspapper. Va just på väg att beställa en, , men ICKE! Ändrade mej på inandningen å pustade sen bara ut: -Har ni mer mjölk till kaffet?Ska ju äta Mamseller i helgen å det gäller ju att begränsa sig när man går omkring som en presumtiv blodproppare! Nä nu ska jag gå å blötlägga lergrytan som jag hitta igen vid mina arkeologiska utgrävningar i NedreSkåpien...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards