Alla inlägg den 8 februari 2007

Av elaina - 8 februari 2007 23:04

men kan inte påstå att jag kommer att sakna henne ett dyft!inte ett jota faktiskt. Men tragiskt iaf, hon hade ju oxå mist en son. bara inte PGs Mamma stryker med på kuppen... (se inlägget före detta)( bildtext: så hedra vi minnet av PG på jobbet... )

Av elaina - 8 februari 2007 22:44

Denna gång va det en f.d arbetskamrat, bara 52år gammal med stort hjärta, som till slut inte orka slå; Vila i frid- Du fattas oss PG!Hans syster&svåger blev glad/rörda när vi två från jobbet dök upp. Bad dom hälsa till deras Mamma som inte palla med begravningen, aldrig träffat henne men talat mkt på telefon när han inte va frisk.Måste väl va det värsta man kan va med om som Mamma: att förlora sitt barn... vill inte ens tänka tanken ut -NEEJ!!PSALM 285: "Det finns glädje bortom graven och en framtid full av sång." tror jag inte sku trösta mej om jag vorte barnalös... Men det är en vacker melodi... OCH det va gott att sjunga!( Lyssna på psalmen här;http://www.svenskakyrkan.se/trollhattan/psalmer/285.mid )Funderar på att återuppta sången igen, kan ju inte skylla på att barna är små längre, dom klarar sig själva så bra så. Det är bara en fråga om prioritering!Kanske ska jag rent utav ta kontakt med Caroline af Ugglas? *skakar på huvudet* Hon verkar ju het; syns och hörs överallt på TV&radio nuförtiden!Men vet ju en som sku uppmuntra mej: Kärbon! Ska faktiskt ta å fråga Honom nu!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards