Alla inlägg den 26 januari 2007

Av elaina - 26 januari 2007 16:02

Tillbringade fredagen i Uppsala i sällskap med trenne herrar. Vi testade att åka Upptåget dit å det va nytt, rent å fräscht! 55spänn gick det på om man hade nå´n form av SLbiljett, lagom pris tyckte grabbarne å det bara suuusade fram i 22 minuter. Kom fram lagom till lunch-tid, men vi gick först runt å strosade i lite olika köpcenter å längs gågatan. Sen landa vi på Landings Konditori å käka/fika å jag kunde bara inte moootståå deras chokladmoussekaka! Men jag kan meddela att den va värd varenda kalori, kolhydrat, transfett å whatever den innehöll... mmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!Åsså måst vi ju vara lite kulturella oxå: Gick upp till Domkyrkan å den är verkligen bombastiskt pampig utvändigt! När vi kom in så spelade någon på orgeln så då blev det ännu mäktigare inuti... Längst in vid Maria-koret, eller vad det heter, stod en figur föreställande just Maria! Hon såg otroligt verklig ut, förmodligen en vaxdocka, klädd i tidlösa kläder: otippad märklig uppenbarelse...Därefter såg mina Bodygards till att jag kom på tåget mot Norrland, nöjda å belåtna efter en trevlig dag i trevligt sällskap! =)Väl hemma hos syrran ringde jag Kärbon för att tala om att resan gått bra. Bland det första Han sa va: -E. har pojkar på rummet! -åhå, nu börjas det, tänkte jag, eller? Vid 10 å 1/2 års ålder!?! Fast det visa sig vara bara två killar å dubbelt så många tjejjer. å bättre att dom hålls inomhus hos oss än att dom är ute på centrum å ränner! Men, men när katten är borta dansar tioåringarna på bordet... ? ;) ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards