Alla inlägg den 25 januari 2007

Av elaina - 25 januari 2007 23:22

PHU ! BesteMor i Hellsingland har plötsligt bestämt sig för att ändå fira sin 75årsdag i helgen som kommer. Men bara med dom närmast sörjande som hon brukar säga ;)Med så pass kort varsel va det va inte helt lätt att få tag i nå´n resa, fick i grevens minut tag i en tågbiljett ! ! MEN när jag väl sku boka biljetten via internet så upptäckte jag att jag bara hade 56 öre på kontot! SKIT! Flera av mina räkningarna hade dragits för de hade betalningsdatum idag och mer pengarna kommer in förräns imorron! Därav denna (förhoppningsvis) temporära utblottning.Lyckligtvis hade Kärbon fått pengar så han "pröjsa plåten" åt mej, gulleHan! Dessutom fick jag en liten veckopeng - han vill nog att jag ska komma iväg å roa mej lite. NEJ, jag tror inte att han vill slippa mej en helg eller har dåligt samvete för att han drog till Norge i söndags. Han e helt enkelt bara snäll å omtänksam utav sig! (TACK KäraDu för att Du tar hand om mina barn över helgen så att jag kan åka själv!)Det ska bli riktigt roligt att fara upp å fira "Mammary" med Systrarna: vi har bokat bord på en restaurang som har GOTT rykte om sig. 49an kallas stället och det är ett av mina lyckonummer så det blir säkert en lyckad e.m-kväll Nä, nå kvällsröj blire inte, men säkerligen mycke skratt! Och ett gott skratt förlänger ju livet så vi får hoppas att Mammi får skratta riktigt mycke å därmed leva läääänge till...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards