Alla inlägg den 21 januari 2007

Av elaina - 21 januari 2007 22:40

Känner mig mycket nöjd efter att ha röjt ur min tygskänk å sorterat tyger efter sort,färg och alla lappar för sig! En väldig tillfredställelse att lägga dom tänkta projekten i genomskinliga plastkassar så man se vad det ev. kan tänkas bli för nå´t! Ren fröjd att öppna dörrarna å titta in! Har nu blivit så inspirerad att jag påbörjat en klänning i "patchwork-teknik", återstår bara att se om den blir färdigställd!

SUCK! Det har ofta varit mitt dilemma: slängde/skänkte en hel massa halvfärdiga handarbeten när jag flytta hit ner för 5-6år sedan. ( å det va nästan lika illa denna röjning!) Tyckte/tycker att ofärdiga alster stjäl energi utav mej, fastän dom bara ligger tyst å stilla i ett skåp. (liksom även batterier som ej används kan laddas ur)

Känner Du igen Dej i det här med att inte slutföra handarbeten av olika slag?
Vet Du varför man plötsligt kommer av sej?
Hur det kommer sej att man inte lyckas "sy ihop påsen"?
Har Du nå tips på hur göra för att inte tappa skaparlusten nå´stans mitt i arbetets gång?
Ge Dej gärna till känna å kom med uppmuntrande tillrop!

Bäst å söma lite till, gäller att passa på så länge skapar-anfallet varar...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards