Alla inlägg den 18 januari 2007

Av elaina - 18 januari 2007 23:09

Ja då har vi varit med om en TV-inspelning! jag va själv lika fascinerad som barna som storögt tittade på allting inne i studion! Dom tävlande skojade avslappnat å Adam Alsing prata lite med oss i publiken, några verkade han känna igen . Kanske äre så att vissa är med ofta, en del kanhända varje gång? Finns ju många som har lite att göra, å jag säger inget om det. Bättre att aktivera sig genom att åka på inspelningar än att bara sitta passiv!Vi fick även inbjudan till andra inspelningar å det är mycket möjligt att vi åker på dom oxå, bara Kärbon å jag. Ett billigt och underhållande nöje!Filmvetare "Bob" Wiklund va minst lika kul som Martin! Vad jag menar med "Bob" får ni se om ni tittar på Jeopardy tis el. tors om 4-5 veckor, vi lovade den genom3vliga Studiovärden att inget avslöja! Men så mycket kan jag nog säga att Håkan "Luge" Loob visste bättre än Adam vad gällde en viss OS-sport!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards