Alla inlägg den 12 januari 2007

Av elaina - 12 januari 2007 21:49

Så va den begravningen över, känslosam och personlig:Se ovan på programmets fram- å bak-sida, där dotter-dottern skaldat så fint( bara en så´n sak...)Känner mig nu helt tom och trött.Får sova på saken så återkommer jag med en runa imorron...G´natt!--z----z----z----z----z----z----z----z--Pigg å utvilad kan jag nu summera att det va en trevlig begravning. Hur kan en begravning vara det?Jo genom att själva begravnings-akten va ljus å personlig(bra präst), musiken inte helt traditionell(solisten sjöng gudomligt) och att det även va bra stämning efteråt på fikat;Nå´n höll ett tal om Eric rakt ur hjärtat, dottern hade tagit med gamla fotoalbum som det va roligt att titta i (hitta faktiskt igen en bild på mej själv 1,5år!)och att smörgåstårtan va supergod gjorde ju inte saken sämre.Tog mej tid å prata med gamla släktingar, man vet ju inte hur länge man får ha dom kvar...och alla hade samma bild av Eric å hans fru,som gick bort i fjol: rara å omtänksamma, kära in det sista. Riktiga förebilder m.a.o-så vill jag oxå leva med Kärbon, måtte vi dö samtidigt, ingen av oss vill leva utan den andra...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards