Alla inlägg den 11 januari 2007

Av elaina - 11 januari 2007 17:21

Varför är det så att det är så svårt att stå emot frestelser? Dottern ringde å va så glad för hon fått alla rätt på en skrivning Det måst vi ju fira, så vi gick på NyaKonditoriet å fika! Där va jag så ståndaktig å tog inget kaffebröd fast det fanns hur mycket mumsigt som helst! E.valde den största maräng jag sett, med nån sorts choklad-fyllning. Givmilda hon dela me sej en smakbit å den va så god så... OCH trigga igång mitt sockerbegär som bara den! När vi kom hem här så fick jag stålsätta mig för att inte sätta i mig choklad-kakan i kylskåpet!..."Cravings" tror jag det kallas på engelsk/amerikanska.SÖTSUG på ren svenska! Tänkte jag sku sitta här vid datorn tills det värsta suget går över men har svårt att koncentrera mej. Övervägde att be Sonen gömma choklakakan å inte ge mej den förrns på lördag. Men det ansvaret ska väl en 12 åring inte behöva ta? Tycker jag borde fixa det här själv : är ju för gröne 30år äldre än honom! Men känner mej just nu som 8 , godisrÅTTA!SÅ. nu har jag bestämt mej: Ska INTE ge efter för begäret! Har jag måhända PMS? som vanligt noll-koll när det är dags. Kanske därför jag känner mej uppblåst oxå? återstår att se...åNEJ, jag som ska på begravning imorrn e.m oKUL med mensvärk dessutom! SUCK...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards